Mickul, Ale tor od Kozłowa jedzie jednym ciągiem aż do Starzyn. Szczekociny są na tym odcinku pomiędzy dwoma tymi miejscami.
katastrofa kolejowa na śląsku
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez AdamBMickul, Ale tor od Kozłowa jedzie jednym ciągiem aż do Starzyn. Szczekociny są na tym odcinku pomiędzy dwoma tymi miejscami.
Komentarz
-
-
Mickul, nniezgodze sie z tobą Stacja kozłów jest na cmk a cmk od strony krakowa zaczyna sie od tunelu z tego co wiem
CMK nie jest ani remontowana ani modernizowana na bierząco a skąd to wiem to już mówie od ososby która budowała cmk wiec jak chcesz możemy podyskutować
Wiem że jesteś miłośnikiem kolei ja też do nich należę. Wagony które uczestniczyły są ciut młodsze ode mnie
Lokomotywa z 1994 roku modernizowana w 2009 to według ciebie nowy tabor no to masz dziwne poczucie humoru.
AdamB, Problem jest w tym że to jest właśnie CMK ale kolega Mickul, napisał numer linii która jest zaliczana do CMK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasMickul, nniezgodze sie z tobą Stacja kozłów jest na cmk a cmk od strony krakowa zaczyna sie od tunelu z tego co wiem
Zamieszczone przez djczasCMK nie jest ani remontowana ani modernizowana na bierząco a skąd to wiem to już mówie od ososby która budowała cmk wiec jak chcesz możemy podyskutować
Zamieszczone przez djczasWiem że jesteś miłośnikiem kolei ja też do nich należę. Wagony które uczestniczyły są ciut młodsze ode mnie
Lokomotywa z 1994 roku modernizowana w 2009 to według ciebie nowy tabor no to masz dziwne poczucie humoru.
EDIT:
Jednak popytałem trochę osób i wynika z tego, że CMK to D29-4 rel. Grodzisk - Zawiercie, a wypadek był na D29-64, która odbija od Kozłowa i teoretycznie CMK jest dopiero od Psar. Tak samo mówi wikipedia.
Komentarz
-
-
djczas, wiem, znam te okolice począwszy od Kozłowa (mieszkam teraz niedaleko stacji w Kozłowie ) a wypadek był obok wsi Chałpki obok Szczekocin. A to są okolice oddalone 8 km od mojej miejscowości rodzinnej i te rejony mi są znane. Odjazd na CMK jest zaraz za stacją w Kozłowie. Po drodze jest we wsi Sprowa nastawnia gdzie właśnie jest puszczenie pociągu na właściwy tor. Z drugiej strony nastawnia jest w Starzynach. Po drodze jest jeszcze stacja kolejowa w Szczekocinach.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Mickul, co do modernizacji zgodze sie że ostatnie 3-4 lata jest modernizacja ale tu znów w błąd wprowadzasz większośc sie modernizuje do prędkości szlakowej max 160 cmk i dalej do gdańska ma mieć 200 km/h
Nie wiesz do końca jak to lokomotywa bo nie wiem jak ty ale ja nie znam jej oznaczeń. To co min Nowak mówi na konfach może sie okazać że nie tą loko co trzeba wymienił
Co do modernizacji to jest ona przeprowadzana na zasadzie prowizorki
ECTS jest testowany i działa równolegle do istniejącego systemu. Poczekajmy chwile aż eksperci się wypowiedzą z komisji badań wypadków bo z tego co wiem zmodernizowano torowiska sieć trakcyjną ale większość sygnaliacji i sterowania jest starego typu z podłączonym systemem ects i mogło cos nie zadziałać
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez djczasCo do modernizacji to jest ona przeprowadzana na zasadzie prowizorkiOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Ja również interesuję się koleją, niedługo będę pisać pracę inżynierską związaną z inżynierią kolejową i wszystko co tu piszemy jest bardzo ważne ale ja mam zasadnicze pytanie: jak to jest możliwe, że na jednym odcinku jednostkowym trasy znalazły się DWA POCIĄGI i to na dodatek jadące w przeciwnych kierunkach? Złota zasada kolejnictwa brzmi: trasa jest odpowiednio dzielona na odcinki jednostkowe, a na jednym odcinku może znajdować się TYLKO jeden pociąg! Moim zdaniem musiała zawieść komunikacja..
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez r2rO niczym nie zapominam, ale jestem przeciwko temu żeby to sobie leciało w telewizji dzień i noc bez przerwy. Skoro nie ma żadnych nowych informacji to wystarczy 10 minutowy blok co godzina i luz, a nie od takie trucie widza. To samo było z katastrofą w Smoleńsku, normalnie jak zapętlona taśma, po 2 tygodniach od zdarzenia, wciąz wizualizacje, zdjęcia, domysły, coraz durniejsze spekulacje...to już nie są informacje w znaczeniu informującym tylko dywagacje coraz dziwniejszych osób proszonych o komentarz do sprawy, bo samych informacji już tam nie ma. Są tylko domysły jakegoś tam docenta budowy maszyn że pociąg mógł jechać w poprzek, innego doktora techniki komuniakcyjnej, że może wogóle mógł jechac tyłem do przodu. Co to za informacje??? Gówno daje rozwałkowywanie tematu przez takich ludzi. To nie są informacje. Infromacja to jest dla mnie 10 minut, podczas których poznaję przyczynę, skutek, ilość szkód, szacowany czas trwania akcji ratunkowej itp. To sa informacje. Produkowanie się jakichs postronnych osób na antenie, olewam i uważam za zbędne, bo durna gawiedź potem łazi i powtarza że pan w telewizorze powiedział że szyna była krzywa, że kamień wpadł pod koło, że trakcja była mokra...i rozchodza się potem bzdury "z gęby do gęby"....a potem...a potem taki przypadek z życia wzięty: Po Smoleńsku, każdy mój klient miał teorię z którą się ze mną dzielił i dodawał zawsze "Panie, musiało byc tak jak mówię, w telweizji tak mówili". Tylko że każdy obejrzał inny fragment i dlatego każdy miał swoją teorię. Na 20 ludzi było 18 zdań. Oni też oglądali informacje. Więc zdecydujmy czy chemy w TV informacji śmieciowych, takich które nic nie wnoszą, ale pozwalają w miarę zapełnić ramówkę, czy inromacji precyzyjncyh, skondensowanych do minimum, ale merytorycznych - o samym zdarzeniu, a nie o tym że godzinę temu leciała tam tędy mewa i się zesrała...
Zgadzam się, że emisja wypowiedzi ekspertów wszelkiego rodzaju przez kolejne 2 tygodnie jest całkowicie bezsensowne. Natomiast pamiętaj o tym, że każdym medium rządzi kasa, czyli oglądalność. Oglądalność jest wtedy jak wałkujesz temat do bólu, bowiem publika kocha śmierć, ból, krew i łzy. Zobacz, jaką popularnością cieszy się "Fakt" czy "Super Express". Tam pierdoła urasta do rangi problemu, który powinien rozwiązać co najmniej minister Rzeczypospolitej Polskiej !!!
Zatem jeśli nie chcesz czegoś oglądać, bo Ci to nie odpowiada, to jedynym rozwiązaniem jakie masz to wyłączyć telewizor (wyrzucać go za okno nie polecam, bo czasem trafia się coś ciekawego w TV-ce)If we could convert bullshit into energy, we would be millionaires.
_______________________________________
a teraz doszła służbówka O III combi 2,0 150 KM
Komentarz
-
-
Nieumyślne spowodowanie katastrofy kolejowej zarzuca częstochowska prokuratura dyżurnemu ruchu posterunku w Starzynach. Według śledczych to on w sobotę doprowadził do czołowego zderzenia pociągów w Szczekocinach, kierując jeden ze składów na niewłaściwy tor.
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosoctaviars1, +1 dla Janusza
Jedynie wiedzę, że Janusz ma swoje odrębne zdanie.
Przyjechał Tusek&Bronek na miejsce katastrofy - no to się lansuje.
Nie przyjechaliby - a to kutwy, tu taka tragedia a im się dupy ruszyć nie chce?
Sąd w dwa dni - każdy by chciał tak sądzić, ale nikt nie chciałby być tak sądzony.
7 prokuratorów za dużo?? Januszek widać myśli, że jeden lub dwóch by ogarnęło całą sytuację. Poza tym i tak siedzą i pierdzą w stołki więc dobrze że 7 zagonili do roboty.
Zerowanie na trupach i robienie sobie popularności - a co tym samym robi JKM??
Januszek - czasami fajnie coś powie ale poza tym dla mnie to lekki wariat.4x4
Komentarz
-
-
4x4BKF,
W śledztwo zaangażowanych jest około 10 prokuratorów - m.in. uczestniczą w sekcjach zwłok i oględzinach na miejscu katastrofy. Analizują dokumenty i zapisy, zabezpieczone w formie elektronicznej i papierowej. Pomagają im biegli z zakresu transportu kolejowego. Biegli zbadają m.in. rejestratory z elektrowozów.
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aro_40
Zdecyduj się na coś. W pierwszym poście pisałeś, o kilku godzinach relacji na ten sam temat, a teraz skaczesz nagle do dwutygodniowych "rewelacji" w TV na temat Smoleńska....
To jest moje uzasadnienie, aby dawać niektórym tematom po prostu sie wyczerpać, zamiast ciągnąć je bez końca i doszukiwac się drugiego dna, a pod nim kolejnego, a pod nim kolejnego itd. i oby w przypadku tego pociągu tez nie było tak że zaraz ktoś zacznie stwierdzać że kolejarz nie mógł odbić bo kręcił kierownicą ale pociag nie skręcał.
Z tego powodu, wielkie tragedie własnie kończa się w mediach wielkimi farsami i kiszką. Nie przekraczajmy zwyczajnie granicy dobrego smaku w grzebaniu przy takich tematach.
[ Dodano: Sro 07 Mar, 12 02:24 ]
Zamieszczone przez LUKI
W śledztwo zaangażowanych jest około 10 prokuratorówArtur
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosZamieszczone przez 4x4BKFA co wniosła wypowiedź Janusza?
Jedynie wiedzę, że Janusz ma swoje odrębne zdanie.Forum jest od dyskusji
Wracając do JKM - wcześniej świętej pamięci Lepper wygrażał, że jak tylko dojdzie do władzy to porządek zrobi i coś w ten deseń?
Doszedł i co? Pewnych wypracowanych przez lata struktur, sposobów działania, zasad współpracy nie da się tak łatwo obalić - tak łatwo jak to się mówi.
JKM byłby dobry na krytycznego doradcę osoby która faktycznie coś może i zrealizuje jego pomysły w przemyślany sposób. Ma celne spostrzeżenia, trafne komentarze, odmienne od innych spojrzenie na trudne problemy - ale nie tak łatwo wprowadzić je w życie.
Powierzenie władzy samemu JKM było by wysoce ryzykownym posunięciem.4x4
Komentarz
-
Komentarz